b-e-a-utiful!

Gneppis, underbaraste bästa, frågade om jag ville komma till Sthlm i helgen. Och jag VILL! Vill leka, mysa, snacka såååå mycket skit att öronen trillar av! <3
Men... har en kinkig Ford som drar förjävligt mycket soppa nu när luftmassemätaren är trasig, och går lika orent som en eka på is. Så, vi beställde äntligen en ny idag. Och dom är inte gratis.. så Stockholm och världens bästa Matilda får tyvärr vänta :(
Men ändå, så hade jag inte haft tillräckligt med pengar för att kunna göra något annat än åka ner dit.. men när jag får det, då j*vlar Gneppan! :)<3

Som tur i oturen ändå, så ska Ida ha innebandycup (eller något lika tråkigt i den riktningen) i Falun i helgen. Och kommer sova här fredag & lördag! :D Så det kommer bli AWESOOOOME!!! Enda som är trist är att det inte ingår en Matilda...

Det suger verkligen att bli vuxen. Verkligen helt enormt jätteSUGER!
I alla fall när man har haft så underbara vänner som jag har. Såna som är lika mycket familj som min släkt. Som man inte känner sig hel utan. Som man har varit oskiljaktig från hela gymnasiet.
Sen när skolan slutar så får man inte lika mycket tid för varandra. Fast man är arbetslös.. Men försöker så gott det går ändå. Tills en får jobb, två flyttar åt helt olika håll.
Man har bara inte tid, eller pengar, för att träffas så ofta som man vill. Men jag svär, djupt och heligt, på att jag ska hälsa på så ofta och länge som jag bara kan när jag väl kommer upp på fötterna igen!
Jag vill inget hellre...

Undrar hur det kommer kännas när Högskolan är färdig, och alla de underbara människor man lär känna här kommer försvinna till olika delar av landet. Det är fan det jobbigaste som finns att tappa kontakten!
Man kanske skulle låta bli att få vänner helt och hållet. Om det inte var värt risken för lite hjärtesorg vill säga.
För det är så värt risken. Det finns så många härliga människor som är värda all sorg i världen att lära känna.
Så jag ger nog inte upp riktigt än... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0