back from hell



Jag kommer sitta på nålar varje söndag i fortsättningen. Världens underbaraste bästaste SUPERNATURAL har börjat igen!!! Och jag gråter, för jag vill inte vänta i en vecka på att se fortsättningen! :o
Det är så vidrigt spännande, men ändå inte.
Jag vill bara sååå se hur det kommer fortsätta härifrån! Usch. Någon borde kolla min puls nu, så töntigt uppspelt är jag, haha!

Men man kan inte låta bli att bli fast, it's the best there will ever be! Jag kommer tvinga mina barn att kolla på Supernatural.
Haha, nej vad hemskt! Fy sjutton vilka mardrömmar dom skulle få. Tillochmed så jag legat sömnlös för det varit så hemskt ibland.
But hey, what the hell, om/när jag skaffar barn så ska jag inte direkt sikta på årets mamma, mohaha! Allvarligt, jag skämtar bara. Jag är inte så hemsk, egentligen. Jag bara vill verka elak så folk ska bli rädda för mig. Vilket dom bör vara egentligen, bara att jag inte visar mitt sanna jag för någon. E-he-he

Nu ska jag nog kasta in den, jag är alldeles för övertrött nu. Catch ya on the flipsyde!


Kommentarer
Postat av: Emme

vill oxå se vill oxå se :'( får ju inte ner själv NE jag kommer och snor av dej så är det bara :P

2010-09-27 @ 18:26:46
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0