bullseye

"Undvik hetsiga diskussioner om religion och politik. Det är svårt att komma överrens om saker nu." - Kräftans horoskop för idag.
Och det är så mitt i prick så det är nästan läskigt. För inget kan göra mig så förbannad som diskussioner om religion och politik. Och samhällsekonomi, men det faller väl lite under politik?

Men just idag känns det lite mer träffsäkert, eftersom vi ska hem till mormor och morfar. Visserligen har ingen sagt att mamma och Janne kommer, men jag hoppas lite på det. Och i påskas tror jag det var, drogs det igång en väldigt het diskussion om politik, som slutade med att jag lämande rummet för jag blev så arg.
Så, cudos till dagens horoskop!
Dom har äntligen lyckats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0