distraction

Jag måste ha någon diagnos koncentrationssvårigheter, bara att det inte är diagnostiserat än! Men fasen vad svårt jag har för att fokusera på uppgiften. Fast jag nu, efter många om och ännufler men, har läst de texter som behövs, samt antecknat kring dessa, så kan jag fortfarande inte ta mig i  kragen och bara skriva skiten!

Det är helt åt heelvide jobbigt, jag vill bara bli fäääärdiiig! Jag har ju säsongsstart på BONES som väntar, äntligen!!! Mer spännande slut har jag aldrig (nästan) varit med om!
Så, morot - check
Underlag - check
Vet vad jag ska skriva - check
SKRIVER - icke!

Jag förståååår inte. Blä!
Har dessutom i flera timmar funderat på att möblera om böckerna i hyllan, det ser inte bra ut nu alltså. Så det ligger och gnager i bakhuvudet. Som tur är har jag hyllan i ryggen nu, så jag tänker inte på det lika mycket när jag sitter vid datorn, BUT STILL!! Fy på min hjärna idag.
Men, nu ska jag sluta porrsurfa, stänga ner facebook och allt detdär, och göra klart denna förjävliga uppgift.

Kommentarer
Postat av: Emme

U can do it!!!

2010-09-29 @ 00:22:05
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0