dude, ASIA!

Rubriken läses även: heat of the moment.
För det är i stundens hetta, jag måste få ur mig dethär! Jag kom ner från parkeringen nu när jag kom hem, halvspringandes ner för backen så börjar jag skymta något mellan gräset och buskarna. DET ÄR EN ENORM JÄVLA KATT!!
Eller.. nä. Det var bara lite pusselbitar till en byggställning. Phew!

Har haft den mest UNDERBARA kvällen! Sittning + inspark + LÄRARNA = lovely! Så sjukt roligt har det varit! Inga ord, no words - at all!

Blev dock lite tidig kväller, fick se min älskares arbetsplats, not bat. Ingen fladdermus. (bad, annars)
Men, min röst är så gott som icke existerande. Försöker jag prata så hostar jag bara väldigt motvilligt eftersom det gör skiiitont. Och när jag inte hostar eller gör nånting alls faktiskt. Då känns det som det typ, blöder i halsen.
Ocoolt.

Nu, så tänkte jag slänga mig i soffan och somna till min lover kommer hem vid fyra-halv fem. Men istället väljer jag att parkera mitt ass i en grymt obekväm kontorsstol.
Jag har dragit för persiennerna, laddat med MY FAVOURITE COLAAAA, ska göra lite popcorn.
Sen bli det O N E P I E C E ! ! ! ! !
Har nästan 100 avsnitt att kolla på nu, åh! Jag blir så lycklig! Det är som att ha sockerrus typ! ÅH!

För er som inte vet vad det är, så kan jag förklara. Det är det mest nördiga, töntiga, underbart skitroliga man kan titta på. Japansk tecknad serie om Pirater. IIIIH! Det låter ju så värdelöst så man nästan svimmar.
Men jag har inget liv whatsoever och jag älskar det. Så mycket.




PIRRRRRRR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0