:(

Jag blir så less. Skulle kolla på en föreläsning som jag varit för lat för att se hittils - och nu fungerar det inte!!! Blir bara ett jävla kryss i rutan :( Jag blir så sönderstressad av sånt här. För min hjärna har intalat mig att gör jag inte allt det som jag skippat nu så kommer skolan gå åt helvete.
Jag ogillar min hjärna för det. Den är sam-skadad. Kommer säkert gå bra ändå, men jag är totalt jätteuppskrämd över att ha så mycket eget ansvar för studierna.

Eget ansvar är inte bra för mig. Inte i så här stor skala. Jag måste väl försöka göra upp ett schema åt mig själv, som jag ska följa stenhårt - men hur lätt är det när man ska läsa si och så många sidor, och inte har en aning om hur lång tid det kommer ta?

Bläää! Ringer pappa istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0