finally

Detta har verkligen känts som världens längsta vecka. Nog för att varje vecka på Högskolan känns som världens längsta, man går bara ner sig djupare ju mer man trampar.. typ!
Men faktiskt: två VFU-dagar, varav båda var extremt intensiva för lilla mig, en ledig dag som även den var hektisk, sedan seminariedag, följt av studiegrupp och en tvåtimmars föreläsning som var mer som ett sömnmedel.

Så nu, äntligen, är det fredagsmyyys! Jag ska till Borlänge, till Malin och kolla på Disneyfilmer! :D
Det är så härligt att det finns människor som är lika Disneyälskande som lilla mig! Ska bli skojskojskoj!!!
Och med tanke på hur trötta och flummiga vi alla var på föreläsningen känns det som nivån kommer bli extremt låg ikväll, men det är ju roligare då? :)

Har faktiskt inte så mycket mer att säga. Ger min hjärna en paus idag - så ska det fanimej läsas böcker imorgon! En hel drös ska vi läsa i dethär momentet vi börjat på nu; historia. Historia betyder alltid jättemycket text. Uncool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0