fivehundredtwentyfitethousandsixhundred

525600 minuter. 8760 timmar. 365 dagar. (imorgon. men jag har inte tid då!)
På ett sätt, så känns det bara som en knapp månad. Och på ett annat, som en halv livstid.
Det ena sättet, beror på att jag är lika nykär i dig nu som jag var när vi nyss träffats. Det andra, beror på att det känns som jag har känt dig så länge, att jag känner mig så trygg med dig.

Det första jag tänker på när jag vaknar, är hur lyckig jag är med dig - och särskilt hur lycklig jag är som har dig.
Du är den absolut underbaraste person jag träffat. Och även fast jag sagt det många gånger så säger jag det igen. Jag trodde aldrig förra sommaren att jag, lilla osynliga tjejen i kassan på Ica, hade ens en dröm om en chans att få snyggingen som kom med tidningarna.
Det är så ofattbart hur vi träffades, och hur vi lyckades ta oss igenom den början vi hade. Men det var så, värt det.
Jag skulle kunna mata på med tusen olika saker som jag älskar med dig, men inget kan säga det tillräckligt bra.

Du är den rätta för mig, du är min nu och för alltid <3
Jag älskar dig av hela mitt liv. Du kommer få stå ut med mig länge, jag planerar att bli väldigt gammal tillsammans med dig, Rickard Boström! <3


Kommentarer
Postat av: Emme

aww <3 tårögd eme här..

Haha :) så glad för eran skull, ni är så söta ihop :) Grattis till ettårs dagen <3

2010-09-07 @ 23:28:45
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0