första befruktningen

Det gick väl mer eller mindre smärtfritt! HAHA, nej usch vad fel.. fy.
Första seminariet - gick väl relativt bra. Relativt, då de flesta var helt slut i huvudet på en fredageftermiddag (och några kände av konsekvenserna från gårdagen).. så var det nog inte en enda som var fullt förkylningsfri heller.

Ah, hösten är en så ljuvlig årstid.
Näe, men varför jag verkligen tänkte skriva var att jag faktiskt varit lite vuxen idag.
Jag har ringt NetIt som skickade en uppkopplingsfaktura till mig. Igen. Så, jag fick den makulerad.
Sen har jag betalat en parkeringbot också. Som jag fick typ, i förrgår. För det är tydligen datumparkering på Jungfruvägen.

Bör tilläggas att det är min åttonde p-bot sen jag tog körkort. Det är en p-bot var fjärde månad. JAG ÄR SÅ GRYYYM!

Kommentarer
Postat av: Emme

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA xD att du lyckas få en P-bot hela tiden haha du är GRYM på det ;) hahaha du är så duktig :)

2010-09-10 @ 21:02:53
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0