Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd

Har varit och gjort en liten del av mitt årliga bidrag till pappa Kamprads lidande ekonomi.. höhö.
Tanken var att köpa ett bord till min nya arbetsplats, men notan slutade på strax under 600 riksdaler. IKEA är farligt sådär, man impulshandlar idiotiskt mycket. Men bara saker man behöver, det är ju det värsta.
Så tänker man ju, att man måste passa på, när man faktiskt är där. Haha!

Men det var trevligt. Jag gillar IKEA. Who doesn't!?
Dom har ju allt och liiite till. Man kommer aldrig ut tomhänt. Och det började med pennor, fantastiskt.

Som McDonald's... men det ska jag inte gå in på! Samsam har skadad mig så grovt, för en som redan tänker alldeles för mycket är det inte bra att kasta in filosofi, psykologi och tre fördjupningskurser historia och samhällskunskap. Det är åt helvete vad mycket jag vet egentligen, bara att det ligger så långt, långt ner under ytan. Men då och då ploppar det upp såna där onödiga kunskaper - oftast så totalt osammanhängande att det är skrämmande.. menmen. Drev iväg rätt bra där!

Ska ta och sätta mig framför teven och ta det lugnt nu, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emme

Uäääh blä på dej!!! Vill oxå kunna kolla på tv :( ja shoppa iaf JUST det jag skulle ha iaf ^^ och inte impuls ;) som faktiskt jag va nära men gjorde det inte :D du som faktiskt hjälper mej det där :O

2010-09-22 @ 22:55:44
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0