mår som man förtjänar

Fast, jag tycker faktiskt inte att jag förtjänar att må dåligt nu!
Jag som har varit typ skitbra den senaste tiden, varför ska jag börja bli sjuk nu?
För är jag inte på väg att bli sjuk, då vet jag inte vad som är fel på mig... hade migrän halva dagen igår, började släppa idag.
Planen blev att åka ner och kika på brännbolssturneringen, vara hejarklack. Tog en sväng förbi DAK-marknaden innan (för vi måste ha en j*vla sockerlåda att ställa spegelh*lvetet på så man ser sig själv i den!) och hinna kolla runt. Då hade vi sån otur att det var soligt somf.. och varmt somf.., så när vi väl åkte mot Britsen blev jag att må illa igen.

I hate my life sometimes.. men, försöker se på det så - att det är bättre att missa dessa helg- och festaktiviteter, än att jag ska pina mig dit, bli ännu sämre och inte kan sköta skolan sen.
För jag ä verkligen livrädd för att jag ska bli lika slapp som jag var på gymnasiet. Och visst, jag kom ju ur det jävligt bra med tanke på hur lite jag la ner. Men Chefen har skrämt upp mig och jag är rädd att är jag inte på topp helatiden nu så kommer det gå helt åt skogen med högskolan..
Motivation, right? Det är väl bra?

Happydays är iallafall att systeryster kommit in på Basår i Gävle! Vilket betyder att hon flyttar hem från Sthlm. Vilket betyder att hon bor i Gävle. Vilket bara är en timme bort!!! JAG ÄR SÅ LYCKLIG! Min syster!! :'D Min underbaraste finaste bästaste syster, bor inte sjuhundratrettitusen år bort längre!!! Ord, skrik och lyckorus räcker inte till för hur underbart det känns!!! :D

Annat spännande för idag. Var in en snabbis på Willys (trots att jag höll på att svimma där mellan hyllorna) och köpte en hårborste!!! Awesome! Jag lämnade min hemma hos pappa (i think) så har inte borstat schiten på över en vecka, och det är inte okej. Katter lossar mindre hår än mig just nu. But no more! I'M BACK!

Känns som jag feberyrar nu... drömmer jättekonstigt gör jag också, det ska vi inte ens prata om. Nu ska jag lägga mig i världens skönaste soffa och njuta av att må piss.
Ha det bra!<3

Kommentarer
Postat av: Emme

du fick en mys eftermiddag/natt med mig ^^ hihi OTH. tända ljus och massa prat och torra halsar vi blötte med lite cola :D <3 hihi ^^ skönt att du bor 10 min bort ;) synd bara att man måste cykla som en dåre på hemvägen som man är så skraj xD haha

2010-09-05 @ 04:40:50
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0