med solen i ögonen

Det är så typiskt. Så typiskt mig, att ha jättemycket jag vill skriva men bara jag skrivit rubrik så har allt blåst bort sen.
Lite wordpooping så länge då;

Förkylningen har börjat bryta ut nu iallafall. Halsen är ännu sämre än sist, och jag har muskelvärk i precis heeela nacken (som brukar göra tillräckligt ont annars, nu är det olidligt), axlarna, ryggen.. och konstant malande huvudvärk - som jag inte ska ta tabletter mot heller!

Svårt att hålla dig på topphumör då? Nej inte alls!
Har nämligen fått ett hemlig paket på posten, som jag inte tänker hämta ut idag, för det är ju hemligt! Hihihi!
Så är det kårkalas på BojsenBeach ikväll, grilla, kubba, volleybolla och lite annat. Blir kanon med huvud- muskel- och halsvärk! Måste nog ladda lite i soffan innan.

Har spenderat den bättre delen av denna dag med att plugga, plugga och åter plugga! Läst två böcker, kollat på en av två föreläsningar och antecknat som en dåre. Nu orkar jag inte mer! Det går verkligen inte, kan inte tänka längre. Får slita som ett djur imorgon med, men det är sånt man får ta. När man går på Högskolan. Right?

Tack och lov, så är det fint väder idag. Och vad jag vet slipper jag stoppa ner huvudet i en balja med vatten, så jag kanske inte förvärrar sjukligheten ytterligare, om jag har tur.
Lyckades ju duktigt med det igår, när det var 8-kamp i Borlänge. Men jag klagar verkligen inte, det var skitkul!
Kommer kännas grymt tråkigt nästa vecka, när insparkeriet är över, och det inte är kåraktiviteter varje dag.
Skolan kommer kännas så seriös, helt plötsligt. Uncool.

Som tur är, kan man pigga upp sig på alla tänkbara vis. Jag ska dedikera en tanke till Chefen, ta mig en stor skål glass i soffan och njuta!
Hadetbra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0