moon day

Det är alltså, SERIÖST, helt sjukt vad man är beredd att göra - för att slippa plugga.
Som idag, då var pressen alldeles för stor. Jag dammsög hela lägenheten, alla kanter hörn och vrår på soffan, sedan har jag tvättat två maskiner också. Och möblerat om en massa, fast inte möbler. Utan inredningen i övrigt - ljusstakar, prydnader, typ allt på bänken i köket... vad som helst för att skjuta upp läsningen.

Men till slut, efter jag stod i duschen typ dubbelt så länge som behövligt, så satte jag mig i den extremt rena och ludd-fria soffan - och läste. En av tre böcker, sen ska jag skriva ut från internet imorgon efter föreläsnignen också.
Så, när jag läst färdigt återupptog jag det omöjliga uppdraget att fixa Office på min kära dator. Men har lyckats få igång en utvärderingsversion nu, så jag har till 30 november på mig att ordna upp det mer permanent.

Nu ska jag vara ännumera olydig och kolla upp gymkortspriser, ansöka till vårens kurs, samt säkerligen porrsurfa lite också!
(porrsurfa meaning: besöka alla tänkbara onödiga sidor för att slippa fortsätta plugga, dvs otillåtet = porr!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0