s-c-h-u-u-u-u-u-u-k

Jag är en snormaskin. Typ. Så fruktansvärt drygt det är att snyta sig var tionde minut.
Men, jag är duktig ändå, går i skolan, gör läxan (typ, jag orkar inte läsa allt, se på den andra föreläsningen, men jag känner att jag har greppat detta tillräckligt iaf...) och skrev dessutom loggbok idag! En vecka sen sist, nu uppe i två inlägg! Heja.

Har också börjat fundera på allvar vad jag vill ha för andraämne. Detta känns dock mindre kul, då mina bild-erfarenheter sträcker sig till, vad var det, fem veckor på gymnasiet?

Arbetsprover för ansökan till inriktning Bild
Dina arbetsprover ska bestå av följande:

1. En kartong med ett eller flera porträtt utförda i blyerts, kol eller tusch.
2. En kartong med en eller flera modellstudier (människa i helfigur) i valfri teknik.
3. En kartong med en eller flera landskapsbilder utförda i akvarell, akryl, gouache eller olja.
4. En kartong med en bildserie; tre bilder i valfri teknik, som tillsammans bildar en berättelse (kan vara teckningar, målningar, grafik, collage, fotografier, bilder gjorda med hjälp av dator m.m.)
5. En kartong med valfri bild/valfria bilder; motiv och teknik bestämmer Du själv (kan också vara foton av skulpturer, installationer eller konsthantverk som Du har gjort).

Så, kära syster. Bestämmer jag mig för att bli estetlärare, vill du assistera mig då? Vara min inspiration, modell etc. Är förresten en retorisk fråga. Du ska assistera mig, inspirera och vara modell. Vare sig du vill eller inte! :D <3

Men, eftersom det är mig vi pratar om, så kommer jag säkert ångra mig tio gånger innan jag till slut inser vad det är jag vill egentligen.
Nu blir det slapp-on i soffan, popcorn, choklad, och såklart... MY FAVOURITE COLA!



SEERIÖÖÖÖÖÖST HUR JÄVLA GRYM ÄR DEN INTE DÅÅÅÅÅ!!!!!! Jag vill HA en sån flaska!!
(Säljs i två-pack, Mediamarkt. 99. Just so U know!)

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Emme

haha om jag hade råd så skulle du få en sån flaska av mej <3

2010-09-08 @ 20:55:41
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0