sweet

Jag kommer inte överrens med min nya dator. För när jag sitter och skriver så kan jag plötsligt komma åt någon knapp som gör att hela senaste raden bara försvinner!
Och jag vet inte hur jag lyckas. Det är spännande, på ett sätt. Tack och lov för ctrl+z. Det har räddat mitt liv många gånger.

Anywaaays, jag har nog inte direkt något vettigt att säga. Jag är ganska trött.
Jag ska hem till pappa imorgon, till klockan halv två. 13.30. Och känner jag mig och min pojke rätt så kommer vi stressa som idioter för att hinna komma iväg i skaplig tid.
Han slutar dessutom jobba klockan 4, om två timmar ju, och ska få tillräckligt med sömn. Men det blir nog inte så svårt, brukar ändå vara uppe runt halv tolv då han jobbat natt, så hoppas att det går vägen!

Jag har den dumma vanan att försöka hålla mig vaken när han jobbar natt, vilket ändå alltid slutar med att jag somnar mellan en timme och fem minuter innan han kommer hem. Det spelar ingen roll hur länge jag har sovit då heller, jag är helt utslagen och märker aldrig när han kommer och lägger sig.
Istället vaknar jag ca en-två timmar senare och blir helt chockad över att han ligger bredvid.
Det är lite läskigt.

Tror inte att jag kommer orka vara uppe idag dock, jag är helt färdig. Det tär på krafterna att kolla på Disneyfilmer! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0