the pressure's on

Lämnade inget åt ödet idag, och satte tre alarm imorse. Så upp kom jag, kunde tillochmed cykla till skolan. Sen hade vi ett storgruppsmöte.
Mycket gruppindelningar, och lära sig varandras namn. Vad vi har för förväntningar på kursen, och sånt. Gick sen och fotade mig för passer/nyckelkort. Hem och äta, skriva läxan till på fredag. Få ordning på alla papper och all info vi fått de senaste dagarna. Men nu är jag up to speed med det mesta, tror jag.

Ska nog försöka skriva en loggbok. Kommer behövas då vi ska göra en portfolio över de fem viktigaste sakerna vi lärt oss under kursen, vid slutet av kursen vill säga. Och då måste man ju skriva ner allt man lärt sig, för att kunna sålla ut det som är viktigast! Så, loggbok blir det, och ska försöka få in ett "vad jag lärt mig idag" under varje logg.

Får la se hur det blir med det. Något annat som är fruktansvärt irriterande är att jag numera tänker på dalmål.
Jag pratar fortfarande någorlunda vanligt (tror jag), men inne i huvudet är det så grovt dalmål att jag blir irriterad på mig själv så fort jag tänker!
Vet inte hur jag ska bota denna sjukdom, men hoppas det går över snart...

Nu ska jag nog försöka mig på en powernap innan jag cyklar ner på stan för skattjakt om 35 minuter. Det närmaste nollning och förolämpning vi kommer här i Falun, så jag ska passa på att skämma ut mig enormt! :D

Hörs, ses, och allt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0