tired

Är det bara jag som tänker på däck när man ser tired? Jag antar det. Jag är en skadad, skadad människa.
Kvällen vart helt underbar iallafall! Massa mys hemma hos mormor och morfar. Skiiitgod mat (vad annars?) och massa prat och Chicago, whiskey och citronsaft.

Chicago. The never-ending kortspel. Denna gång var det faktiskt sant. Vi gick ner på noll tre gånger. TRE!!!
Och alla gångerna hade jag precis lyckats kravla mig upp på 15 så jag kunde "chica"... det var så värdelöst. Jag kände redan efter andra nollningen att nu jävlar ORKAR jag inte mer!
Men, bet ihop och kämpade ändå. Slutade med att jag fick kåk när jag hade 40p, så jag vann jämt ut.
Awesome!

Spelade totalt i 2 timmar, som kändes som 4 eftersom Rickard tappert försökte supa ner min morfar med en halva Famous. Gick väl sådär eftersom att Rickard blev dubbelt så susig själv. Och fulla människor spelar inte kort så fort kan jag säga. Det är liksom..

- Spader.
- Va, spader?
- Ja, spader!
Lägger spader
- Du är hög...
- Hmm?
- Det är DU som ska lägga nu...

Eller så är dom så seg att dom glömmer lägga överhuvudtaget, sen funderar varför alla sitter och tittar på en.
Sannerligen skitkul, men segt när man är trött som en idiot. Hade inte sån stor lust att sova över i Årsunda heller. Vill vakna hemma imorgon bitti så jag kan förebereda mig för Sittning och Inspark i lugn och ro.

Men, nu ska jag windows-shoppa lite (ha ha, i'm so funny... yet no one's laughing) sen blir det välbehövlig sömn för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0