tre små gummor...

Har av någon helt j*vla ofattbar anledning fått tre små gummor i huvudet! Det är lite smått drygt sådär, men jag klagar inte.
Sov inte över idag, haha! Känner mig stolt, stolt och lycklig. Hade bara en lektion också, så slutade 9.40. Eller, nästan. Fick håltimme kanske man ska säga. Så jag for hemåt igen, kollade upp Söderbaumskas styrdokument - och skrev veckans uppgift. Var även tvungen att referera ur en bok som inte hade ett skvatt med själva uppgiften att göra, det var i princip bara årtal och reformer i den. Skittråkigt!
Men, gick man inte Samsam så säg. Fick till något lite finurligt ändå, så nu känner jag mig gryyymt nöjd med mig själv.

Ska vara tillbaka på Baum klockan 13, då har min handledares klass en projektredovisning, och efter den ska vi prata lite om vad jag ska göra nästa gång jag kommer dit. Skojskoj!
Ska nog kanske slänga i mig något mättande innan, så inte magen överröstar de stackars redovisande niorna. Hihi

Auf Wiedersehen..




... på marknaden uti moooooora!

HAHA!!! googlade tre små gummor, turns out: man ska sjunga Nora -NNNN! Fail..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0