tretton!

Jag har sovit i tretton j*vla timmar! Fyfan vad utvilad jag känner mig. Det var välbehövligt vill jag lova.
Kroppen känns inte lika slutkörd, men halsen, huvudet, musklerna i nacke/axlar är lika illa ändå..
Varit riktigt duktig och gjort mat åt mig själv också, baconsallad! Haha! Ett kulinariskt mirakel. Dock gjorde det mig ännu tjockare i halsen. Som om det skulle kunna bli mycket värre liksom.. men tydligen kan det det!
Men, jag har lärt mig iallafall. Jag ska hålla mig inomhus.
Det har förvärrats varje gång jag varit ute, så nu jävlar låser jag in mig!

Förutom när jag ska till skolan då, men det är inte förrän imorgon kl 13. Och jag har gjort allt som ska göras denna vecka. Så skönt!
Har bara seminarium imorgon, slutar kl 16. Sen blir det väl hem och duscha, sen tar Rickard mig till Årsunda!
Han bjöd in oss till mormor och morfar på middag. Och jag är så glaad! Jag saknar dom så hemskt mycket, och Årsunda, hemma! <3

Jag vet inte om det är förkylningen, pms, eller bara överkänslighet. Jag blir så jäkla ledsen så fort jag påminns om något hemifrån. Skrev lite med Matilda på Facebook, och grät nästan för jag saknar henne så mycket! Lika med Ida, Mickan, Syster, Mamma, Pappa.. ALLT! Jag antar att vi faktiskt aldrig kommer flytta ifrån Falun. För att bo längre hemifrån än så här vet jag inte om jag klarar av :(





finaste årsunda <3



en mamma, en moster, en morfar.. dom är underbarast!



matilda och syster



snyggaste ida och maitlda, tagen den mest misslycka midsommaren <3



mickan och ida, på juldan för sju evigheter sen..

SAKNAR ER SÅ HÅRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0