uff

Ringde nyss till butikschefen på Deichmann i Falun. Usch vad jobbigt det är att ringa såna samtal.. jag blir så nervös! Men, det gick väl bra ändå.
Har skickat in ytterligare en ansökan till dom, fast inte heltidstjänts nu. Så hoppas hoppas! Vore härligt med lite extra pengar. Har ju en del att spara ihop till.
Och, skulle kunna bli helt lånefri från CSN om det skulle lösa sig med jobb. Ganska skönt!

Men, jag har lärt mig av att vara arbetslös i över ett år. Inga höga föväntningar. Plus, att nu är det inte lika liv-eller-död om jag får jobbet eller inte. Det vore bara en bonus.

Ja, ska väl ta och äta kanske? Börjar ju om en dryg timme. Whopwhop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0