WHERE DREAMS COME TRUE

Har haft en underbart rolig kväll med sex stycken trevliga tjejer :) Avverkade tre Disneyfilmer från en väldigt lång lista med must-sees.
Är ju stört omöjligt att inte börja tänka på den mest underbara, fantastiska, otroliga... sanslöst magiska resa jag gjort hittills i mitt 21 år korta liv.

Orlando, Florida. Disney World. Jag. Vill. Bo. DÄR!
Det är verkligen where dreams come true. Jag hade drömt om den resan hela mitt liv, och den blev så mycket tusen gånger bättre, häftigare, mindblowing än jag någonsin under alla de åren drömt om.

Så, jag tänkte bedriva lite självplågeri och lägga upp ett fåtal bilder därifrån.


the pearly gates - portarna till paradiset!


magic kingdom, the place to go - tyvärr den enda parken vi hann med, men den var så bäst!


pirates flaggan, helt fantastisk åktur - som allt annat där inne <3


tomorrowland, där dom gömmer SPACE MOUNTAIN!! alltså, spelar ingen roll om man gillar b-o-d-banor eller inte, den MÅSTE åkas! SÅ to.die.for j**Vla häftig! näst bästa rollercoaster jag åkt!


och vad vore disneyworld utan musse pigg och en parad?


cinderella casle - syntes på flera kilometers avstånd, och vilka fjärilar man fick i magen när man såg det på nära håll! helt obeskrivligt vackert <3


allt, verkligen ALLT inne i parken var så häftigt! det går inte att beskriva med ord, för man kan inte helt minnas hur fantastiskt det verkligen är. det känns som en dröm, så overkligt. så underbart!


det sista vi såg innan vi gick ut, ballonger! tyvärr fick man inte med sig dom över atlanten... det var även halloween-veckan när vi var där. sveriges firande är en fis i rymden jämfört med vilket pådrag dom har i usa. det är så jäääävlaaaa coooolt!!! alla borde åka dit på halloween, i sure have to do it again! AWESOME börjar inte ens beskriva alltså.

Men nu måste jag sluta. Jag deppar ihop annars. Men, ÅK DIT! Någon gång i livet, det passar så för alla åldrar, och det är en resa man aldrig kommer glömma, som man kommer värdesätta högre än själva livet. Det är drömmarnas land, drömmarnas stad, drömmarnas värld. Unbelievable. Unforgettable.

Kommentarer
Postat av: Emme

Jag kan åka dit me dej och carro ^^ och syrran.. blir väl antagligen tvungen att åka hemska saker :S hehe

2010-09-25 @ 01:56:43
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0