jeans

Jag är en jeansmänniska.
Det är först de senaste typ 2 åren som jag faktiskt börjat använda några andra typer av byxor än jeans. Eller kjol och shorts för den delen. Aldrig varit ett fan.
Hursomhelst, jag har vidgat mina vyer, men jeans kommer alltid vara nummer 1!

Det jag dock börjar frukta nu är, att jag inom en snar framtid inte kommer kunna ha några av alla de jeans jag äger.
Detta tack vare, eller på grund av, att jag börjat gymma. Jag gör det dessutom till ett måste att köra crosstrainer och löpband minst 20 min under ett träningspass. Ingen big deal eller hur?
Men har man noll muskler (eller fett för den delen) att börja med så blir det ändring ganska fort.
Extra fort tack vare mina...



REEBOK EASYTONE <3

Har nästan exakt såna som på bilden, bara att det är guld/beige istället för rosa/lila :)

Och jag måste säga att det är enormt bra skor. Inte något bs-reklam där inte.
De utlovar att muskler på rumpa, lår och vader ska aktiveras mera, 28% på rumpa, 11% på lår och vader.
Vilket faktiskt känns ganska riktigt. Dessutom är de otroligt sköna att gå i, inte så ostadig som man kan tro på grund av de rundade sulorna.
Jag känner redan att rumpan är både fastare och kanske tillochmed lite större :o

Så, folk som vill speeda på träning av ass&legs, bör verkligen investera i ett par sånahär!

Var beredd bara på att behöva uppgradera jeansförrådet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0