a new beginning

Nu så är Pedagogiskt arbete 1 över. Helt och hållet färdigt.
Eller ja, det var det ju i torsdags med, men detta är en ny vecka som för mig inte har ens ett mikroskopiskt uns av Högskola i sig, och så kommer det fortsätta till i slutet av augusti.
Känns konstigt.
Känns tomt.

Som tur är, har jag tre stycken komvux-kurser som fyller ut detta tomrum, fram till maj månad. Därefter får jag helt enkelt skolsemester. Sommarlov.
Är dock inte särskilt peppad på att slå upp dessa böcker - så mycket tid som förra veckan spenderades med att plugga livslusten ur mig så lär det bli en ganska lugn vecka, mentalt.

Icke-mentalt så kommer det hända rätt mycket. Imorgon kommer det YIT-are och kollar på badrumselementet, jag har lektion på kvällen, onsdag har jag lektion på eftermiddagen, torsdag ska jag lämna in bilen för vindrutebyte (och traska runt på Ingarvet i 3 timmar) men därefter så tror jag veckan blir rätt lugn.
Om jag inte får för mig att hänga på Vinterveckan litegrann, om jag orkar det.. haha!

Men nu så ska jag väl få rörelse i verksamheten och hämta ut lite böcker, ringa lite stiftelser och sträcka lite på skruttforden.
Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Emme

Ja e ledig på freda om du vill ses :D

2011-01-24 @ 14:28:11
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0