best

Jag har just kommit på kanske världens bästa husdjursnamn.
Detta medans jag stod och skrubbade av händerna efter att ha masserat världens värsta aloe-burn-liniment på Rickards axlar. Handtvättsfilosoferier är aldrig fel people!

Anyway, jag och Rickard har länge velat skaffa hund, och för någon månad sen så kom jag på den briljanta idén att skaffa kisse samtidigt. För vi vill båda gärna ha katt också, och då är det väl ändå bäst att skaffa dem samtidigt, så de är vana vid varann och det inte blir några revirproblem i framtiden.

Och idag kom jag på dom bästa namnen ever till framtida hund och kisse!
Jag är lite stolt över mig själv :)
Vad det är för namn får ni däremot vänta på. Jag vill hålla dom för mig själv så de inte stjäls.
Så awesome är dom!
Skulle någon sno dessa namn av mig så skulle jag sluta tycka om den personen. Sådetså!

Så, vänta några månader - sen ska ni allt få se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0