busy busy

Det har varit en bra späckad dag dethär!
Började med en snooze på sådär 3 timmar, haha. Lagom när jag pallrat mig upp och fått på mig kläder smsade Mli så då vart det eld i baken.
For mot Borlänge strax före kl 12, plockade upp Malin på vägen till Lisa. Där blev det lite pluggparty, men inte så länge för mig eftersom jag skulle vara på Lernia kl 16.30, och ville äta lite innan.
Så jag åkte hem typ vid tretiden. Slängde i mig mackor och sen var det bara att åka igen.

Blev lite labyrint men hittade till slut klassrummet vi skulle ha lektion i, typ tio minuter innan vi skulle börja... och det var typ inte en enda person på hela den våningen.
Fem minuter före lektionen så blev jag lite orolig, men just då så kom en till person, sen två till, sen kom läraren och sa att vi skulle vara i en annan sal.
När vi började lektionen så var vi sex stycken, lärare inräknad.

Det var skitintressant med fysik faktiskt, har nog inte haft en så rolig lektion sen dom med Chefen :)
Mattelektionen därefter däremot kändes inte så kul... är blandade grupper Ma A-D, och jag är den enda som läser D, vilket betyder att det inte kommer bli några genomgångar för mig.
Det i kombination med att det kändes som att läsa hebreiska när jag öppnade boken gjorde mig ganksa övertygad om att jag ska försöka byta bort den kursen till något annat.

Pinsamt var det bara när min mobil ringde typ tio minuter in på Fysiken, så fick rusa ut och svara - och jag ska på en intervju på AF på fredag!
Så ska passa på då med att kika in hos VLC (Vägledningscentrum, för framtida referenser) och kolla om jag kanske kan få skippa Ma D och få arbeta upp mitt IG i Spanska steg 3 istället. Hoppas det går, läser såå mycket hellre spanska än hebreiska kan jag säga!
Har ju rejäl motivation i att det kommer behövas i augusti :)

Nu ska jag umgås lite med pojken innan han ska sova, sen blir det väl halva-natten-plugg så jag är förberedd för att filma mig själv imorgon, ska bli kul.
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0