convenient

Jag har länge varit i en kamp med alla företag som finns inom branschen, för att hitta ett par fina - billiga - gardiner till sovrummet.
Kräsen som en bortskämd katt är jag också, och har en bild av precis hur dessa gardiner ska se ut, men såklart finns de inte att hitta någonstans.

Förrän idag.

Fick hem något Elloserbjudande för några dagar sedan, som lades undan och glömdes bort. Så idag när jag såg uttråkad ut så gav Rickard det till mig och jag började bläddra lite smått. OCh vad hittar jag då, om inte gardinerna!
PÅ REA!

Så det var bara att sätta sig och beställa, slängde även ner ett par nya gardiner till vardagsrummet i korgen. Så hade de ett specialerbjudande att man fick två kuddar och en pläd på köpet, om man handlade för 200. Dessutom så fick man 50% på en valfri vara.
Eftersom jag var bara någon 50 lapp ifrån 200, och de varor jag redan hade var nersatta från början så kollade jag på deras icke-rea-sortiment och såg ett linne som jag varit sugen på ett tag. Så fick även det för halva priset.
Happy Catherine!

Så inom en vecka (ungefär) så får jag hem...


... snygga sovrumsgardiner ....


... vackra vardagsrumsgardiner ...



... och ett somrigt linne som har "SPANIEN" written all over it! <3

Och ja, sovrumsgardinerna är helt, enkla, svarta. Kan tyckas ska vara ganska lätt att hitta för ett rimligt pris?
Men tro mig, det är bra jvla svårt! Äntligen fick jag dem för runt 100-lappen, och dessutom med öglor upptill, vilket passar bäst till vårt sovrumsfönster.
KLAD HEST!

Vardagsrumsgardinerna däremot går inte helt 100 ihop med mattan, så nu blev jag sugen på att byta den med, haha!
Men oroa dig inte älskling, ska försöka låta bli :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0