dalarna <3

Nu är det vårstädat!
Nytt och fräscht, med dalälven och en sommarblå himmel som bakgrund. I like :) Längtar verkligen till vår och sommar nu, och inte minst till Augusti!

Första våren i Falun, och kan bara föreställa mig hur mycket finare denna underbara stad kommer bli med lite grönska & fågelkvitter.
Sommaren hoppas jag kommer spenderas med en del jobb, och resterande på Bojsen Beach (räknar med att tjejerna ska vara med då också, haha!). Varma kvällar vid stranden, grilla á la lägereld med gitarrister och sommarmys!
Och såklart.. lägga en fin grund för den härliga solbrännan jag ska ha efter 13 dagar i augusti-Spaniens 35 gradiga solstek :)

Jag orkar inte skriva så mycket mer. Längtar jag mer än jag redan gör så kommer det resultera i depression.
Ska nog sova litegranna och krama på min finaste <3




Bara 21 sidvisningar på en remake av bloggdesign btw, jag börjar få in snitsen nu ;) Förr när jag gjorde var det över 50 sidvisningar... Haha

Kommentarer
Postat av: Emme

WOOOOOW!!!!

Först fick jag din vintriga design, så efter jag kommenterat så dök din nya upp och jag blev verkligen "Wooooooahw" haha rätt snygg, hur lyckas du? vill oxå ha bakgrund så där, inte den bilden men du fattar :P (hoppas jag)

2011-01-29 @ 01:47:45
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: HUm, ok jag förstod inte det där med bilden så korrekt men ok. ska kika in på den sidan och se om jag kan lära mig nåt då ;) men behöver man inte typ photoshop eller nåt med bilder o så? tänkte på headern

2011-01-29 @ 13:05:08
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0