forgive me

Jag har inte haft tid att skriva här senaste dagarna. Jag har spenderat så gott som all vaken tid till att göra klart kursen på Högskolan, och kan nu med stolthet och lättnad säga att jag är färdig!
Det var så skönt att skicka in portfolio-arbetet igår, och kunna sova inatt utan en enda sak att oroa sig för :)

Däremot så vart det inte direkt någon sovmorgon, då vi hade alarm på kl 8 och gick upp för att komma till Ford och hänga på låset.
Inte ens två timmar senare så var vi hemma igen med en ny, fin bil!
Blev dock oroligt ett tag att vi inte skulle få ta hem pärlan idag ändå - det var något skramlande oljud som lät så fort man startade bilen. Dom satte en mekaniker på det pronto och visade sig att det var en mutter som inte blivit ordentligt åtdragen så någon värmeplåt eller nåt (kan inte bildelar, jag har inget behov av det) som inte satt åt helt.
Snabbt fixat med andra ord, och vad underbart det var att se nya fina Focusen i backspegeln när vi åkte hem :)

Nu så håller min personliga mekaniker på att byta lampor på vår bebis, sen bär det av för inkörning av vinterdäck - till Gävle!

Konstigt nog så längtar jag nästan mer till imorn kväll och leka med tjejerna! Är så jäkla glad att jag träffat er, ni är de mest underbara personer man kan hitta :) <3

Återstår att se bara om jag har mage för alkohol än... jäklar vad en magsjuka kan ställa till med :/
För er som inte vet det så blev jag ju magsjuk för någon månad sen, det bröt ut dagen efter jag hade druckit vin & groggar så det stod härliga till. Men var ju inte bara en gammal hederlig norrländsk bakfylla utan somsagt magsjuka. Trots det så har jag ända sen dess varit grymt klen för alkohol, särskilt vin. Bara tanken på det får magen att vrida och vända på sig :(
Sucks out loud, jag tycker ju om alkohol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0