förhör

Varit hemma från intervjun ett tag nu, men dök rakt ner i kurslitteraturen tills jag tog min paus nu!
Kändes som det gick ganska bra, det var en trevlig tjej som intervjuerade mig. (Vet att det inte heter så, men egna ord är roligare!)
Inom två veckor vet jag huruvida jag blir en hamburgerbagare eller inte :)

Var duktig och promenerade ner på stan, efter intervjun gick jag även och spanade in min nya skola - så nu hittar jag dit också. Awesome.
Tar ju typ bara en halvtimme att gå också, så jag ska faktiskt göra mitt allra bästa för att traska till alla lektioner. Kommer bli skönt med bestämda promenixtider i fortsättningen. Annars blir det aldrig av.
Kommer bli skönt med ett fast schema också! Inte nåt mer hitt-hatt som det är på högskolan.
-Vad har jag för schema idag då? Oj, jag ska inte ens till skolan..
Det är inte så kul som det låter. Om det inte låter skittrökigt, för då hörde ni rätt.

Jag gillar rutiner jag.

Sitter dock fortfarande på nålar och sneglar på mobilen varannan minut. Det ringde när jag gick hemåt från AF, men då var det The Studio som ville boka en ny tid med mig.
Fast dom var så fruktansvärt sura sist när jag ville boka om för sjätte gången och sa att "du får inte komma hit!!"
PMS i guess.
Får väl se vad dom säger när jag ringer nu igen och ska boka om då, haha!

Men nu har jag pausat tillräckligt, back to the books. (Eller i mitt fall dataskärmen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0