impossible

Jag är inte alls pluggsugen idag.
Jag funderar faktiskt på att ta idag ledigt och ladda om imorgon. Ska ju trots allt ha pluggparty på vändplan 7 då, så lär ju vara alert tills dess.
Ja, bra!

Catherine, du får ledigt idag! Med löftet om att jobba dubbelt så hårt på fredag. Kanske lördag också.

Så nu ska jag slå mig ner i soffan och beundra min TV lite mer.
Den gör mig uppriktigt lycklig. Jag är så materiell.
Men alltså, hur kan man inte bli lycklig av en så underbar sak? Menyer, funktioner, bilden, ljudet... allt är som en dröm!

Helt otrolig är den, Samyang PS42C455. Yum!
Och i kombination med DVDn som pappa gav oss i julklapp. Som läser i princip allt! Och alltsammans med ett anti-bränna-fast-system som är underbart :)

Men såklart, materiell som jag är, så vill jag ha mer.

Vill slänga upp teven på en sånhär:


Och ha dvd, xbox.. ja.. där. Ni fattar väl. Sen skaffar man sig ett Wii, chippar det, kopplar i en hårddisk, så gömmer man dom i ett av skåpen (de två stora luckorna på sidorna, de nedanför är lådor). Eftersom man inte behöver ha wii-konsolen framme, bara sensorbaren!
SMART VA!?
Jag vet.

Sen så behöver vardagsrummet såklart kompletteras, eftersom vi har väldans massa böcker i vår nuvarande tv-möbel. Därför smäller man in en (t.v.) bokhylla. Och så ett (t.h.) vitrinskåp, som får fungera som nytt barskåp, och glasförvaring. Kanske kan klämma in min Höganäs-kollektion där också, med lite tur ;)
    

Ja.. drömma går ju!
Känns dock lite meningslöst att skaffa allt detta innan vi flyttar. Vårat vardagsrum är så ljust så en massa vitt skulle inte göra sig jättebra därinne.
Dessutom är det grymt drygt att flytta allt sånt här när man väl monterat ihop det.
Så du kan vara lugn älskling, jag har inte bråttom med att köpa allt detta :)

Men nu får det vara nog med dagdrömmerier.. soffan och tvn väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0