intuition

Någon mer som sett reklamen för Wilkinsons Intuition?
Här är en påminnelse:



Allt-i-ett, så man inte ska behöva rågot rakskum eller dylikt - bara att hoppa in i duschen och fräsa bort vinterbarret.
Första provpaketet betalar man endast frakten för, sedan får man hem paket var 3:e månad för ca 50 kr. Smidigt, ellerhur? Man behöver aldrig tänka på att köpa nya rakblad, de bara trillar ner i postlådan.

Dum som jag är så faller jag för sånt här, fick hem det för någon vecka sen. Blev riktigt besviken när jag öppnade paketet och det ser jätteb ut..
Det är bokstavligt talat bara en rakhyvel som de satt en tvål runt. Med ett jätteklumpigt handtag.
Det var riktigt svårt att använda den första gången, andra gick det lite bättre.

Men tvålen är efter endast två användningar nästan borta!
Är tanken att man ska raka utan vatten, eller vad?  Jag förstår konceptet, men produkten är inte något jag rekommenderar!

Så... jag har skickat in och avslutat min "abonnering" på en ganska krasslig rakhyvel, och går mer än gärna till ÖoB och köper riktiga grejer - med rakskum till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0