messer

Jag gillar att jävlas med folk.
Särskilt när dom jävlas med mig först. Som ganska nyligen här hemma, ringer det på dörren (och jag hör att det är hantverkare). Dom ringde igår och frågade om det var okej att komma kl 12.
Så kommer dom och ringer på dörren 10.40. Då blev jag lite matt. Jag hade ju satt min snooze till typ halv tolv.
Men nej, jag vart så illa tvungen att gå upp eftersom de inte får gå in med huvudnyckel - det blev en liten incident i Bomhus när fastighetsskötaren gick in med huvudnyckel, därför har vi vänligt men bestämt undanbett sånt nu.

Mitt återjävlande blev iallafall att öppna dörren med väldigt nyvakten utstrålning, iförd en typ XXL-tshirt.
Nissen på andra sidan dörren såg extremt obekväm ut, och frågade ganska generat om det skulle vara någon hemma kl 12.
Liksom, hallå. Jag är hemma! Men klockan är inte riktigt 12.. jösses.

Men dom gick in och snackade litegrann - sen var dom borta igen. Undrar om dom kommer tillbaka.

Tills vidare ska jag skriva labbrapport, läsa lite kemi och kanske äta någon typ av frukost/lunch också..
Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Emme

Hahaha GO Cattis ;)

2011-01-25 @ 13:13:35
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0