morgon...?

Vad är det man är på morgonen? Pigg?
För på natten är man ju en uggla. Då kanske man är en tupp på morgonen då?

Hursomhelst, jag är varken tupp eller pigg. Men var tvungen att rulla ur sängen tidigt imorse för att hinna med förberedelser för dagens seminarium. Som jag för övrigt har ont i magen inför.
Det har jag nästan jämt när jag ska till skolan, iofs. Men just när det är "viktiga" saker så känner jag mig som en dödsdom väntar.

Har druckit Proviva hela morgonen, men min mage är fan inte mindre orolig för det!
Däremot var det väldigt gott. Är väl ingen mirakelkur heller så ska försöka dricka det regelbundet så kanske man mår lite bättre sen, vem vet?



Har just nu en Gul Kiwi/Mangostan hemma, grymt söt och lite sur, men den duger åt mig!
Ska väl prova på dom andra sen också, så man har en lite bredare världsbild. Hahah

Nu ska jag åka till skolan. Hoppas jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag tyckte blodapelsin lät god! Den skulle jag vilja prova.

Dock blev jag jättesugen på nyponsoppa när jag såg dom där paketen(?), får nog bli en sån när jag går och handlar. Hahaha :)



<3 Jag älskar dig!

2011-01-17 @ 13:16:26
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0