my left side brains

My right side too. Ingen av dom fungerar. Jag har total blackout i pluggandet.
Hoppas det går bättre idag än igår iallafall.
Tänkte ju lägga mig i tid och gå upp tiiidigt, den planen brändes ganska fort när jag började läsa bok i sängen.
En skitbra bok som jag läst i typ en vecka, var på upphällningen igår och jag kunde inte sluta läsa!!!

Jo, många säger så, och man tänker "jo men för att gå på toa iallafall liksom, hallå?". MEN NEJ! Den var så sjukt spännande!
Och slutet var så himla bra, jag är lycklig.
Det är några böcker som alla borde läsa: Jeffrey Deavers böcker om Lincoln Rhyme och Amelia Sachs.
Några kanske känner igen det från filmen: The Bone Collector / I Samlarens Spår.

Jag kommer ihåg att jag såg den när jag var liten, och tyckte den var superspännande. Let me tell you: böckerna är tio gånger bättre!
Jag har läst fyra-fem stycken i serien, och ju fler man läser desto mer fäst blir man vid karaktärerna. Det är i klass med Dean Koontz, och det är BRA med andra ord.
Koontz är den lätt bästa författaren jag vet.

Och, som man kan gissa... skräck/deckare är typ de enda böcker jag läser. Haha!
Men nu ska jag ner på stan och prata med VLC, sen blir det PLUGGPLUGGPLUGG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0