nerver

Sitter i köket med lite lätt ont i magen.
Jag är nervös.
Om en timme och 25 minuter ska jag vara på AF Falun för intervju. Med Max.
Kan lugnt säga att det var längesen jag var såhär nervös inför en intervju. Kanske ett tecken på att jag verkligen vill ha jobbet?

Men nervositeten beror nog lite på att jag idag dessutom väntar samtal från Lidl om jag får jobbet där eller inte. Och jag hoppas nästan för mycket på att jag får det. Det vore verkligen ett underverk för ekonomin.
Fast jag vet att man inte ska hoppas för mycket, jag hatar att göra det. Jag hatar att bli besviken.
Jag vet också att om jag inte får det (vilket ändå känns mest troligt) så kommer jag bli arg och lite besviken på mig själv.
Kunde ha gjort så mycket bättre ifrån mig på intervjun. Det var inte min bästa dag..

Men, nu stundar Max och jag måste läsa på lite innan tror jag! Så det blir på med kläder (sitter i PJs nu, är ju ändå i köket!) och lite smink sen ska jag snabbplugga lite Max sen knalla neråt staden.
Lycka till till mig, tacktack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0