quicky

Blev en grymt snabb första spanskalektion för mig.
Var in, sa att jag skulle läsa spanska 3.
- Spanska TRE!? Jag trodde inte jag skulle ha någon Sp 3 nu??
Så jag fick förklara för läraren att det gick igenom förra veckan, men tydligen hade ingen på Lernia informerat henne..
Hursom, hon satte sig ner med mig och sa att jag skulle åka hem och göra 20 sidor till nästa vecka. Sweet!

Så, jag har läxa, hihi :)
Men tror inte det blir något mera plugg idag, har trots allt gjort en massa Fysik, så ska nog göra lite mer sånt imorgon - innan lektionen. Göra matematikrepetitionen också, så man friskar upp minnet lite.

Ganska onödigt inlägg.. jag har inte så mycket mer att säga.
BAZINGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0