re:store

Min kropp är konstig.
Jag har extremt, extremt, svårt att gå upp i vikt. Ah, nice - kan man tycka.
Men inte när man faktiskt behöver det! Jag ligger ungefär 15 kg under vad som är normalt för min längd. And I don't like it.

Det kan ju dels bero på att jag ibland hamnar i svackor där jag inte äter någon riktigt mat på ett par dagar. Sist jag åt middag var till exempel i söndags. Men dessa svackor brukar allt som oftast komma en gång i månaden, if u know what i mean. Innan helvetet bryter ut :P

Det konstiga i det hela är, att jag vägde mig igår, och låg då på 2 kg över vad jag brukar väga.
För ja, jag har en väldigt konstant vikt, spelar ingen roll om jag äter som en skogshuggare. Ganska trist när man vill gå upp i vikt kan jag säga.

Nu så försöker jag iallafall ta mig ur denna svacka, det blir ordentlig frukost och middag idag. (För min frukost äter jag nu, sov ganska länge..)
Imorgon ska jag vara på Ingarvet kl 9 och säkerligen gå därifrån så då kommer jag behöva äta bra med frulle, sen lunch när jag hämtat upp bilen igen. Så, det blir bra!

Nu ska jag prova på en ny ProViva också:



Omväxling förnöjer!
Ha det bra, fuckyou puss&kram! <3

Kommentarer
Postat av: Emme

Oh provia e gott :)



Jag ska ha en till visning men inte bestämt datum än :) och de som tar med extra gäster får en gåva :)

2011-01-26 @ 19:57:47
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0