schleten

Är en sliten människa idag, men det var det värt!
Hade en skitkul kväll igår med flickorna, många skrik och mera skratt :)
Vi hade skräckfilmskväll, nerkurade i massa täcken och kuddar - lite skydd mot alla läskiga saker, haha. Slutade med att halva truppen var vakna till strax före klockan sex imorse, innan även vi somnade.
Så ja, idag är man sliten!

Särskilt eftersom jag hade arbetsintervju kl 12 här i Falun. Lär ju inte ha gjort något strålande intryck med rufsigt hår, och lite halvdåsig blick sådär.. men känner mig inte helt åt hlvte som jag brukar med lite sömn.
Däremot så blir det nog en stödvila nu innan dagen får fortsätta.

Tänker massa på dig, är mest i chock. Hade aldrig för hela min värld trott att det skulle bli såhär, och lider med dig mer än du anar! Du är den absolut sista som behöver men ännu mindre förtjänar att bli behandlad så...
Jag vill inte riktigt tro på det, som du själv sa så känns det som ett riktigt dåligt skämt.
Det känns bara så fel, så osannolikt med tanke på hur jag har uppfattat hela situationen innan detta.
Och det måste vara något riktigt fel om man gör så, tycker jag... det bara stämmer inte. Men man kan ha väldigt fel om en person, antar jag.

Hoppas för allas skull att det snart blir mer klarhet i det hela, man vill ändå förstå varför om man på något sätt ska kunna acceptera det.

Kommentarer
Postat av: Emme

MÅSTE du och carro skriva så där :S jag blir ju orolig :'(

2011-01-14 @ 13:04:07
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: CarolinePralin

Jag älskar dig! <3 :'(

Jag har alla vänner här som stöttar mig, trots att dom känt honom längre. Det säger mycket om hur FEL han har behandlat mig.

2011-01-16 @ 22:25:11
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0