travelsize

Så var resan bokad och klar! Känns så himla skönt att efter nästan 3 år få komma ut ur lilla skitsverige igen :P
Nog för att det är ganska precis 7 månader kvar tills vi åker - men då hinner det planeras noga!

Kommer ha riktigt bra motivation till allt nu, resten av den gråa, mörka, trista vintern - för 13 dagar i gassande sol kan vända även det sämsta humöret till något fjärils-kittlande lyckligt :)

Så, jag ber om ursäkt i förskott till alla mina vänner och alla som läser här:
Förlåt mig att jag kommer tjata i sju månader, utan tvekan allt mer intenstivt ju närmare det kommer. Men jag är så sjukt glad över att få se mitt älskade Quesada och underbara Torrevieja igen!
It's been far too long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0