vacación

Blev lite sugen på att åka utomlands när Mli satt och visade allt dom skulle göra i Torrevieja, och även fick tips om Habaneras av mig ;)
Så har kollat lite flyg och ska ringa om boende imorgon så kanske det blir något bestämt snart för mig och Rickard också? :)
Satt och kikade på en vecka först, men Rickard tyckte att två vore bättre, så har uppgraderat sökningarna nu!

Vi skulle då isåfall flyga till Alicante, hyra en bil och brumma ner till Torrevieja på Costa Rica.


Torreviejas kustlinje, ser lite skymtar av stranpromenaden där!


Piren vid marinan


Torreviejas berömda kakelsoffa och fontän som fanns med på i princip alla vykort när vi var där förr i tiden ;)


Portarna till byn där vi alltid bott då vi varit i Spanien! Kan eventuellt bli att bo där i sensommar också.


Inne på Aquopolis, som vi måste åka till!!! Rickard har inget att säga till om ;)


Terra Mitica, en themepark som visserligen ligger i Benidorm, men jag tror lätt att det är värt bilfärden!

Trodde inte att dom hade en så häftig nöjespark i Spanien, vi åkte liksom aldrig så mycket norrut när vi var på utflykter. Dessutom har vi alltid åkt under höstlovet, och då var alla parker stängda för hösten. Trist värre liksom.
Men blir det Spanien i år så blir det ändring på det!
Catherine ska åka bergodalbana! SÅDETSÅ!

Så imorgon ska jag ringa runt lite och kolla boende. Har ju ändå tre alternativ så kan ju inte slå fel! Någon måste ju ha huset ledigt i två veckor :)

Men nu, ska jag ringa min syster minsann! Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, nu vill jag också åka till Spanien :) Jag har inte varit där på 6 år ju... Det måste ha varit när du var med ju.. längesen nu! Ser skönt ut iallafall :)

2011-01-07 @ 00:21:01
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, nu vill jag också åka till Spanien :) Jag har inte varit där på 6 år ju... Det måste ha varit när du var med ju.. längesen nu! Ser skönt ut iallafall :)

2011-01-07 @ 00:21:14
URL: http://starblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0