våndas

Ja, Lidl rigde iallafall och där slutade den resan.
Konstigt nog känner jag mig mest lättad. För den enda, enda anledningen till att jag sökte det jobbet var pengar. Fast jag vet att jag inte fungerar så.
Jag måste trivas på jobbet. Och jag har jobbat i livsmedelsbutik i två år, under det andra året hatade jag det.
Behöver förändring.
Som Max.
Eller Manpower.

Så jag hoppashoppashoppas på nåt av dem istället nu.
Annars får jag springa runt och söka sommarjobb... på livsmedelsbutik säkerligen. Har knappast chans att få nån annanstans... SUCK!

Så, det är åter till väntan. Vad man än gör så ligger det i bakhuvudet och gnager: hoppas det ringer, hoppas det ringer...
Hate it!

Men nu är det för sent för jobb att ringa så sätter mig framför teven och njuter av hur fin den är. Kanske tillochmed startar den!

(Detta publiceras typ 2 h efter jag skrev det.. för jag känner mig så fånig när jag skriver 4 meningslösa inlägg på en dag! Detta meningslösa inlägg kommer iallafall den 5e ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0