wisteria lane

Hej BLOGGEEN! Hur mår du idag?
Jag är trött! Har däremot inte så mycket träningsvärk så jag är glad också, hihi

Har spenderat den bättre delen av igår, och ännu mer idag, med att titta på Desperate Housewives - något som jag har tänkt göra ett tag nu. Börja kolla på serien alltså. Den är bra!

Men varför sitter man framför tvn och slösar tid egentligen?
För att det finns något bättre att göra såklart! Plugga tillexempel.
Det slog mig ganska nyligen att min andra spanskalektion är imorgon, och tills dess ska jag ha tagit till mig 20 sidor så jag är lite up to speed och kan börja med steg 3.

Yes. Inte än inte.
Men ska faktiskt ta tag i det och göra det idag. Inte alla 20 sidor kanske, men komma igång med det iallafall.
Borde detssutom börja med kemin också. Så.. därför kollar jag på serier.
Skjuter upp verkligheten så gott jag kan!

Borde egentligen vara tvärt om. Jag borde köra på så jag ligger bra långt i förväg istället.. med tanke på att jag kommer börja jobba två månader innan kurserna slutar så bör jag ju förbereda för detta.
Men icke. Det ligger i min natur att vara klar med saker i sista minuten.
Ska göra mitt bästa för att vända detta.

Imorgon tillexempel, ska jag upp typ kl 6, bilen ska lämnas in på verkstad kl 7. Då har jag ju sen hela 10 timmar till jag ska på lektion nummer 1. Dock så börjar Rickard inte jobba förrän kl 13 så har väl inte 100% fokus före det. Men ska fanimej plugga så mkt jag kan imorgon!
Så skriver jag här före kl 20 på kvällen får ni skälla ut mig.

HEJDÅ BLOGGEEN!! <3



en sneak-peak på min morgondag, HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0